Digitale transformatie voor XSARUS

XSARUS

Digitale transformatie voor XSARUS.

XSARUS loopt voorop in digital commerce. Met een team van 70 medewerkers realiseert zij de mooiste webshops en webapplicaties voor bekende merken als Dille & Kamille, Travelbags en Wehkamp. Hello There werd ingeschakeld om de positionering van XSARUS aan te scherpen en een nieuwe merkstijl te ontwerpen.

Groei en verandering.

Als XSARUS zich bij ons meldt positioneert zij zich als een betrouwbare, pragmatische, informele en bescheiden e-commerce partner. De vraag die opkomt: in hoeverre past dit nog helemaal bij het groeiende XSARUS? Worden alle doelgroepen hiermee bereikt? En geeft deze positionering XSARUS nog onderscheidend vermogen? We denken na over hoe we de kracht van XSARUS beter kunnen uitdragen in een nieuwe merkpositionering.

Scherpte in de positionering.

Samen met XSARUS analyseren we de belangrijkste concurrenten, de doelgroepen en de huidige merkidentiteit. Samen brengen we scherpte aan in de positionering, de merkwaarden en drijfveren.

In de nieuwe positionering leggen we meer nadruk op daadkracht, toegankelijkheid en het inventief vermogen van het bedrijf. XSARUS verbindt de ambitie van haar klanten met de verwachtingen van consumenten. Zij doet wat ervoor nodig is om het hele commerce-traject slim in te richten.

De nieuwe stijl.

De bevindingen uit de werksessie ontwikkelen we door in verschillende merkconcepten. Dit resulteert in moodboards en merkscenario’s met daarin een grafische stijl, logoschetsen, beeldconcepten, een verkenning van de pay-off en tone-of-voice.

Aandacht voor de klant.

In samenwerking met XSARUS komen we tot een nieuwe positionering en een bijpassend webdesign. De nieuwe beeld- en copyconcepten creëren ruimte voor de relatie tussen XSARUS en de klant, de klant van de klant en ‘backstage’-processen. Want wat er achter de schermen gebeurt als iemand een bestelling plaatst in de webshop van Wehkamp, ook dat is de wereld van XSARUS.

Waar begin je?

De mooiste digitale oplossingen ontstaan uit een goede samenwerking, wij gaan dan ook graag met je in gesprek. We zijn nieuwsgierig naar jouw wensen en die van je bezoekers en gaan samen met je op zoek naar kansen om die optimale klantbeleving te realiseren. Enthousiast geworden? Neem vrijblijvend contact met ons op via het formulier hieronder!

Het proces

  • Stel je vraag

    Vul het contactformulier in of bel ons via 070 711 22 22.

  • Het eerste contact

    Op basis van jullie gegevens nemen we contact op of stellen (en beantwoorden) we direct wat vragen.

  • De eerste ontmoeting

    Op basis van het eerste contact stemmen we een meeting af waarin we dieper in kunnen gaan op jullie vraag. Dit kan bij ons op kantoor, maar we komen ook graag naar jullie toe!

  • Voorstel

    Na de ontmoeting hebben we een goed beeld van jouw uitdagingen en wensen. Dit werken we uit in een plan van aanpak samen met een offerte en een planning.

  • Start project

    Dan gaat het écht starten, we stemmen af wat we voor jullie doen en wat jullie eventueel zelf willen doen. Tijdens het proces maken we ruimte voor diverse contactmomenten, waarin we inhoudelijke of strategische punten overleggen. Dit doen we altijd op een eenvoudige en visueel aantrekkelijke manier.

Campagne Webshop App Digital Strategie Website Blog Database
nodig?
Neem contact op

Neem contact op

Bekijk ook:

Webdesign voor een sterk merk met een rijke traditie

Werkman Hoofcare